Ευχαριστήρια ανακοίνωση της Εύας Λιλιοπούλου

Ευχαριστώ από καρδιάς τους 2.061 πολίτες της Ημαθίας που τίμησαν με την ψήφο τους, την πρώτη προσπάθεια μου στην Περιφέρεια με τον συνδυασμό «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» του κ. Απόστολου Τζιτζικώστα. 

Είμαι περήφανη και ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα της προσωπικής μου προσπάθειας. Δεδομένου ότι ο χρόνος από την ημερομηνία ανακοίνωσης της υποψηφιότητάς μου, έως την εκλογική αναμέτρηση ήταν ελάχιστος, δεν πρόλαβα να επισκεφθώ όλα τα χωριά της Ημαθίας.

Υπήρξαν άνθρωποι, παλιοί και νέοι φίλοι, που εκτίμησαν τον αγώνα μου, με εμπιστεύτηκαν και με ψήφισαν. 

ΝΑΙ, θα ξαναέκανα το ταξίδι των εκλογών. Αυτή η διαδρομή ήταν μια σημαντική εμπειρία για μένα και αφετηρία νέων αγώνων και στόχων.

Συγχαρητήρια στους εκλεγμένους συνυποψήφιους μου αλλά και σε αυτούς που δεν εκλέχθηκαν, για τον αγώνα τους. 

Ευχαριστώ την Οικογένεια μου, για την αμέριστη στήριξη. 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ…….ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ !!!



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια