Συνέντευξη της υποψήφιας περιφερειακής συμβούλου με τον Απόστολο Τζιτζικώστα, Εύας Λιλιοπούλου!

 Η Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον Απόστολο Τζιτζικωστα, Εύα Λιλιοπούλου σε συνέντευξη της στο Gnomi.news και στον Μανώλη Πεχλιβανίδη έκανε την δική της τοποθέτηση για τις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου κάνοντας παράλληλα αναφορά στα προβλήματα που χρειάζονται λύση αλλά και στους προσωπικούς της μελλοντικούς στόχους.

Κυρία Λιλιοπούλου αρχικά να σας ευχηθούμε καλή επιτυχία στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου και ξεκινώντας αυτή την συνέντευξή θα ήθελα να μας αναφέρετε επιγραμματικά, του λόγους, που σας οδήγησαν θα διεκδικήσετε την ψήφο των πολιτών της Ημαθίας;

Ο βασικότερος λόγος της υποψηφιότητας μου, είναι η απόφαση μου για ενεργή συμμέτοχη στα κοινά της Ημαθίας, όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα, δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά και ζω με την οικογένεια μου. Στον τόπο, που ζουν οι φίλοι και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, ένας τόπος που αγαπώ, ένας τόπος με μαγευτική φύση και πολιτιστικό πλούτο, ένας τόπος με Αξία. Θεωρώ λανθασμένη την πεποίθηση ότι όταν κάποιο θέμα που χρήζει προσπάθεια και κόπο, κάποιος άλλος θα πρέπει να εργαστεί για την λύση του. Θεωρώ ότι πρέπει να μας απασχολούν όλους τα προβλήματα της Ημαθίας μας, αλλά και η λύση τους.

Έχω εμπειρία στο συνδικαλισμό καθώς είμαι αντιπρόεδρος της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Ημαθίας και εκλεγμένη αντιπρόσωπος στην Π.Ο.Φ.Ε.Ε. (Πανελλήνιο δευτεροβάθμιο Συνδικαλιστικό Όργανο των(Φοροτεχνικών – Λογιστών). Δεν έχω εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση, θεωρώ όμως ότι δεν υπάρχει μαγικός τρόπος να υπηρετείς ικανά την Ημαθία, πέρα από την αφοσίωση, την ανιδιοτέλεια και την σκληρή δουλεία.

Ποιες ήταν οι πρώτες αντιδράσεις από συγγενείς και φίλους όταν τους ανακοινώσατε την υποψηφιότητά σας;

Έχω δύο υπέροχους γονείς τον Θωμά και την Ειρήνη, έχω δύο εξαιρετικές κόρες την Ειρήνη και την Θεοδώρα Θεοχαροπούλου, έχω έναν θαυμάσιο αδελφό και μια θαυμάσια νύφη τον Νίκο και την Αγνή Παναγιωτοπούλου. Από την πρώτη στιγμή στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις την επιλογή μου αυτή.

Επίσης οι φίλοι και οι συγγενείς μου, από το Μακροχώρι, από την Βέροια και από άλλες πόλεις και χωριά της Ημαθίας στηρίζουν ένθερμα την υποψηφιότητα μου. Συνάδελφοι Λογίστριες και Λογιστές, καθώς και πελάτες μου από όλο το Νομό υποδέχθηκαν θετικά την υποψηφιότητα μου. Επίσης συγκινητική είναι για μένα η ηθική στήριξη (παρόλο ότι δεν ψηφίζουν στην Ημαθία) φίλων από όλη την Ελλάδα που με γνωρίζουν από την επαγγελματική και την συνδικαλιστική μου δράση.

Τι αντιπροσωπεύει για εσάς η παράταξη «Αλληλεγγύη» και τι ο επικεφαλής της Απόστολος Τζιτζικώστας;

Η απόφαση μου, λήφθηκε με βάση όχι μόνο το Έργο που έχει γίνει τα προηγούμενα χρόνια αλλά και το Όραμα και το Σχέδιο, που υπάρχει για τα επόμενα χρόνια, από το συνδυασμό « Αλληλεγγύη», σε θέματα : Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Υγείας, Παιδείας, Περιβάλλοντος, Αστικής Ανάπτυξης, Οδικών Έργων, Πολιτισμού, Τουρισμού, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας. Ο κομβικός και επιτυχημένος ρόλος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι : Να μετατρέπει τους απρόσωπους ευρωπαϊκούς πόρους σε μετρήσιμο έργο για όλους τους πολίτες. Να είναι ο χώρος που η πολιτική συναντά τον άνθρωπο.

Είμαι ευτυχής που μέσα από την υποψηφιότητά μου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον Πολιτικό και τον Άνθρωπο Απόστολο Τζιτζικώστα. Απλός, ευγενής, εύστοχος, διορατικός, μεθοδικός, με πίστη στον κοινό στόχο. Με λίγα λόγια ο Απόστολος Τζιτζικώστας, είναι «Εθνικό Κεφάλαιο», όχι μόνο για την Μακεδονία μας, αλλά για ολόκληρη την Ελλάδα μας.

Ακούμε συνεχώς για προβλήματα που χρειάζονται λύση, εσείς ποια θεωρείτε πως είναι σήμερα τα πιο σημαντικά προβλήματα της Ημαθίας;

Έχει γίνει τεράστιο έργο στο Νομό μας και αιτία αυτού είναι και ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Ημαθίας Κωνσταντίνος Καλαϊτζίδης. Οι δύο αυτοί έμπειροι πολιτικοί, μου έκαναν την τιμητική πρόταση να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού « Αλληλεγγύη», ως υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Ημαθίας. Ποια θέματα χρειάζονται ανάδειξη και επιτάχυνση, τα οποία μπορεί να μην είναι «προβλήματα» με την κλασσική έννοια του όρου, αλλά και «προοπτικές» της Ημαθίας, που μπορούν να υλοποιηθούν :

Ενίσχυση των αγροτών της Ημαθίας, με βελτίωση των υποδομών και ένταξη περισσοτέρων δράσεων σε Επιδοτούμενα Προγράμματα και επίλυση του προβλήματος της έλλειψης εργατών. Εδώ θέλω να πω ότι Εξειδικεύομαι σε θέματα Φορολογίας και οργάνωσης των Αγροτικών εκμεταλλεύσεων και των Αγροτικών Συνεταιρισμών, είμαι συγγραφέας του βιβλίου «Αγρότες: Φορολογία/ Ασφάλιση / myDATA» και αρθρογραφώ σε ιστοσελίδες και έντυπα, για τα λογιστικά και φορολογικά θέματα των Αγροτών.

Ενίσχυση της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ειδικότερα της ενίσχυσης των Κοινωνικών δομών ( «Κέντρα Κοινότητας», «Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας», «Κοινωνικά Παντοπωλεία» και «Κοινωνικά Φαρμακεία»). «Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων») γράφει ο Αριστοτέλης.

Εκσυγχρονισμός του οδικού δικτύου της Ημαθίας.

Έργα που θωρακίζουν την Ημαθία και τους πολίτες της απέναντι στην κλιματική αλλαγή (π.χ. Περιμετρική «Tάφρος 66»)

Ενίσχυση δράσεων για την ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας με στοχευμένη αξιοποίηση των τουριστικών αξιοθέατων του Νομού .

Ποιοι είναι οι στόχοι που έχετε βάλει αν εκλεγείτε, ποιο το όραμα σας για την Ημαθία;

Είμαι υπέρμαχος της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ειδικότερα της ενίσχυσης των Κοινωνικών δομών.Είμαι υπέρμαχος της Προστασίας του Περιβάλλοντος (Ανανεώσιμες πηγές ενάργειας (με σεβασμό στο Περιβάλλον),προστασία των υδάτινων πόρων, ενεργειακή αναβάθμιση των Δημόσιων κτηρίων, δημιουργία «Πράσινων Σημείων»). Πιστεύω στη δυνατότητα Ανάπτυξης (Αγροτικής, Τουριστικής, Επιχειρηματικής και γενικότερα Οικονομικής), που έχει η Ημαθία, με εμπνέουν τα λόγια του Μεγάλου Αλέξανδρου «Δεν υπάρχει τίποτε αδύνατο γι’ αυτόν που θα προσπαθήσει». Θα πορευτώ στα Κοινά με οδηγό τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «Άρα ούν ως καιρόν έχομεν, εργαζώμεθα το αγαθόν προς πάντας» Δηλ. «Όποτε έχουμε την ευκαιρία, να προσπαθούμε να κάνουμε καλό σε όλους» (Επιστολή προς Γαλάτας).
Ο δικός μου στόχος είναι : Να προσφέρω στους τομείς που γνωρίζω και αγαπώ και να αναδείξω μαζί με τους συμπατριώτες μου, όχι μόνο τα προβλήματα αλλά και να συμβάλω στην επίλυση τους.

Γιατί να επιλέξει κάποιος ψηφοφόρος το ψηφοδέλτιο «Αλληλεγγύης» και ιδιαίτερα εσάς
προσωπικά;

«Αλληλεγύη»

Γιατί έχει Αποδείξεις με το επιτυχημένο στα προηγούμενα χρόνια Έργο της
Γιατί έχει Όραμα, Σχέδιο και Εμπειρία.

Εμένα :

Γιατί ζω αναμεσά σας, αφουγκράζομαι τα προβλήματα, τις αγωνίες και τις ανάγκες του Κόσμου.
Γιατί είναι ενεργός μέλος του Οικονομικού γίγνεσθαι της Ημαθίας
Γιατί είμαι εξειδικευμένη σε θέματα Φορολογίας και οργάνωσης των Αγροτικών εκμεταλλεύσεων και
των Αγροτικών Συνεταιρισμών
Γιατί είμαι υπέρμαχος της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ης Προστασίας του Περιβάλλοντος
Γιατί έχω την εμπειρία και τη θέληση να προσφέρω.

Πως αξιολογείτε την μέχρι τώρα λειτουργία της περιφερειακής αρχής;

Είπα και προηγουμένως ότι έχει γίνει τεράστιο έργο στο Νομό μας. Το έργο λοιπόν και οι άνθρωποι αυτοί, τονίζω ότι ήταν η κύρια αιτία ώστε να λάβω την απόφαση να θέσω την υποψηφιότητα μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού « Αλληλεγγύη» του Απόστολου Τζιτζικώστα.

Μια γυναίκα μπορεί να είναι εργαζόμενη, καλή μητέρα, αλλά συγχρόνως και επιτυχημένη πολιτικός; 

Νομίζω ότι ναι μπορεί και δεν είναι λίγα τέτοια παραδείγματα. Χρειάζεται όμως πίστη σ΄ όλους αυτούς τους ρόλους, αποτελεσματικότητα, υποστηρικτικό περιβάλλον και άριστη κατανομή του χρόνου μας.

Ποια γυναίκα αποτελεί πρότυπο - πηγή έμπνευσης για εσάς;

Η Δέσποινα Αχλαδιώτου, η κυρά της Ρω, η κυρά της Ρωμιοσύνης, που ύψωνε την ελληνική σημαία για 40 χρόνια στο ερημονήσι του Αιγαίου, μια ανάσα από τα τουρκικά παράλια. Μια γυναίκα θρύλος για την Ελλάδα, σύμβολο της απλότητας, της γενναιότητας και της υπομονής. Να αγαπάς την Ελλάδα και να το δείχνεις, με τόσο απλό αλλά δύσκολο τρόπο.

Τέλος, ποιο είναι το μήνυμα σας ενόψει των προσεχών περιφερειακών εκλογών της 8ης
Οκτωβρίου 2023;

Αν εκτιμάτε πως μπορώ να σας εκπροσωπήσω, θα ήθελα τη ψήφο σας στις επερχόμενες Περιφερειακές Εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.
Το όνομα μου βρίσκεται στη Πέμπτη θέση του ψηφοδελτίου
Μαζί αναδεικνύουμε προβλήματα, δυνατότητες και προοπτικές.
Μαζί υλοποιούμε λύσεις και αξιοποιούμε Εθνικούς και Κοινοτικούς Πόρους.
Μαζί δυναμώνουμε την Ημαθία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια